To, co dziś jest rzeczywistością, wczoraj było nierealnym marzeniem. — Paulo Coelho



To, co dziś jest rzeczywistością, wczoraj było nierealnym marzeniem. — Paulo Coelho







sobota, 2 lipca 2011

Bukiety....

Byłam wczoraj na spotkaniu z sierpniową PM. Ustalałyśmy ogólny zarys oprawy. W katalogu wypatrzyła sobie bukiet, a mnie przyszło do głowy, że można go trochę zmodyfikować, dopasować do jej sukni. Chciałam jej pokazać materiały, które zaproponowałabym zamiast. Otworzyłam laptopa i .... O matko i córko! Gdzie ja to mam????
Przez ostatni miesiąc wszystko działo się jakby w innym wymiarze. Bałagan zrobił się w fotkach niesamowity. Niczego nie mogę umiejscowić w czasie...
Wstyd mi było...
Rano wstałam i wykorzystując brak pogody, odpuściłam ogródek i zabrałąm się za porządki. Pracownia już poukładana, wreszcie wszystko wróciło na swoje miejsce.
Zaczęłam też porządkować zdjęcia. Pokażę wam kilka..
Dekoracja jednego kwiatu :)

Bukiet dla matematyka


Letni bukiet

One wszystkie są letnie:


i taki....

Ten też letni... Kryza to ciąg Fibonacciego..

I taki jeszcze...

Taki...

I ten...

Ten trudno sfotografować, bo był wielopłaszczyznowy:
Drugi "koniec":

Ale najwięcej emocji związanych jest z tą pracą...
Kryza to dłonie... Złote ręce... Ręce, które sprawiają, że przestaje boleć... Ręce, które naprawiają to, co się zepsuło... Jedyne ręce, które podejmują się wykonania rzeczy dla innych niemożliwych...




Bukiet emocji płynących z głębi serca... Z wplecionymi sercami, które przywarły do TYCH rąk w odruchu wdzięczności i ulgi... DZIĘKUJEMY!!!!

3 komentarze:

  1. Piękne te Twoje bukiety bardzo naturalne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, dziękuję... Takie miały być...
    Jeżdżę i uczę się , znam zasady a i tak zawsze takie rozwichrzeńce wychodzą...
    I wiesz co, one przemawiają! Bo jeśli ktoś mi mówi, że pamięta bukiet sprzed roku, to chyba dobrze?
    Może nie do końca zgodnie z teorią, zawsze w pewnym momencie mnie ponosi, ale ...
    Są dla NICH i spełniają swoją rolę..
    A Ciebie cieplutko pozdrawiam :) cmok ! Zaglądam do Ciebie w miarę na bieżąco, tylko czasem człowiekowi nie chce się odzywać do nikogo...
    Za chwilkę ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się czwarty z niebieskimi kwiatkami, wszystkie są piękne i nietuzinkowe.

    OdpowiedzUsuń