To, co dziś jest rzeczywistością, wczoraj było nierealnym marzeniem. — Paulo Coelho



To, co dziś jest rzeczywistością, wczoraj było nierealnym marzeniem. — Paulo Coelho







poniedziałek, 4 lipca 2011

Facebook

Dzieci mnie zmusiły, żeby założyć sobie konto na facebooku...
Plułam na to, mówiłam, że głupota, bo znajomych to się ma na żywo...
No tak!
Ale prawie oszalałam!!! Oglądam zdjęcia moich ulubionych TWÓRCÓW i nie MOGĘĘĘ!!!! W życiu takich rzeczy bym się nie dokopała!!!! Dmuchawce umieszczone na wodzie, krople sfotografowane tak, że... Neptek jestem w tych politykach prywatności, ale jak dzieciaki wypytam , co mogę, to.....!!!! O ranyści!!!!Podskakuję jak piłka!!!
I zastanawiam się nad przewrotnością losu : teraz tyle do zrobienia, dopięcia, zorganizowania a tu takie !!!!! A jak leżałam jak kłoda, ni ręką ni nogą.... Jakby mi to na suficie wyświetlali.... Jesssssu! Ile prościej byłoby przetrwać ten czas, ile spokojniej...
Tyle piękna!!! Zagubić się w nim, wejść w to tak do środeczka...
Żałuję tylko, że ja takich rzeczy nigdy nie stworzę....
Michał Anioł - niedościgniony wzór... Ale to, co oglądam, to dążenie w TYM kierunku!!!
ON wiedział, że najpiękniejusze TO!, co trwa chwilę i do tego dążył... Uchwycić błysk! Jeden nanobłysk!
Mam swoje nanobłyski... I Jestem szczęśliwa, kiedy je wychwycę... Reszta to bajka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz